Assalammualaikum

Selamat Datang

Senin, 19 November 2012

di kostan


baru aja kmrn dari Ngawi...
malam ini..aku udah kangen ibuk :')

[pukul 19.00]
aku : "Ndot..kok ibuk gong telfon ya.? biasa e wes telfon loo jam segini" :(
Ndo2t : "paling sik ng kantor Ti"
aku : "hmm" :) *menghela napas panjang

[pukul 19.30]
 aku : *ambil HP *SMS ibuk 'ib..kok blom telfon to.?'
*ibuk bls sms : 'iya dek sebentar ya'


[pukul 21.30]
"Telilit Telilililit" *HP ku bunyi 'Ib memanggil'
Aku : *angkat telpon "Halo..."
Ibuk : "Assalammualaikum"
Aku : "Waalaikumsalam ib" :)
Ibuk : "Udah bobok to dek.?"
Aku : "Blom kok ib"
Ibuk : "Lagi apa.?"
Aku : "Baca buku ib"
Ibuk : "Belajar to.?"
Aku : "Ya ib..cuma baca buku tok hehe"
Ibuk : "Udah maem.?"
Aku : "Sampun ib"
Ibuk : "Lha mbak Linda yo wes maem dek.?"
Aku : "Udah kok ib"
Ibuk : "Lha mbak linda mana.?"
Aku : "Wes bobok ib"
Ibuk : "Loh..wes bobok jam segini.? byuh byuh"
Aku : "haha yo laah ib... Ibuk kok lagi telfon sih.?" >.<
Ibuk : "Sorii dek.. ibuk mau jik ada urusan kantor...."
Aku : :(
Ibuk : "Yuuh capek dek...urusan gak selesai selesai...ada ae"
Aku : "Hmm..ya ib.. Ib..aku kangen loo karo ibuk..."
Ibuk : "Ibuk yo kangen dek..pingin rasane..nek libur terus.. gak usah mikir kerja'n.. iso maen bareng adek.. jalan jalan karo adek..mbak linda.. wes lali kerja'n.. enak rasane.. gak mikir kerja'n sik"
Aku : :') :') :'(
Ibuk : "Ibuk ki yo seneng nek adek pulang ki...neng hati paling dalam e ibuk iki.. Ibuk milih gak ndue jabatan...ibuk iso 1 kota karo adek..mbak linda.. masakne maem nggo adek..mbak linda..."
Aku : :') :') :'(
Ibuk : "Lha pye to dek.?"
Aku : "hehe gak gak ib.. Halah ibuk iki.."
Ibuk : "tenan dek ibuk iki..."
Aku : "Gak gak ib..aku karo mbak linda gak papa kokk..wes o..aku loo gak papa ib"
Ibuk : "Iya dek..wes ndang di slesai ne nek belajar"
Aku : "Ya ib"
Ibuk : "Sik ya....Assalammualaikum"
Aku : "Waalaikumsalam" :)
Ibuk : "Daaadhaa~"
Aku : "Dhaaadaaa" :D
Ibuk : "Muuuuaaach~"
Aku : "Muuuuuaaaaaaaachhhh~~~~"

"Dhaadaa~ | Daaadhaa~~ | Muuuuaaach~ | Muuuuaaaach~~~"
haha :D itu selalu ada di setiap akir percakapan di telfon sama ibuk :') :*

IBUK... ADEK SAYANG IBUK :)
Adek disini baek2 kokk :) Lov yu~ ib... :* :) muuaach

Tidak ada komentar:

Posting Komentar